online konsultacija
Darbo dienomis 9:00 - 18:00


x
PRENUMERUOKITE MŪSŲ NAUJIENLAIŠKĮ
x
Šioje svetainėje naudojame slapukus, jie padeda pagerinti Jūsų naršymo kokybę. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos. Sutinku
Algimantas Švėgžda. Laimės šulinys
0 įvertinimai

Algimantas Švėgžda. Laimės šulinys

Sudarytoja: Ramutė Rachlevičiūtė
Leidykla: Vilniaus dailės akademija
Leidimo metai: 2019
Viršelis:
Puslapių: 400
ISBN: 978609447294
Internetu: 42.42 €
Knygyne: 49.90 €
Internetu šios prekės įsigyti nėra galimybės. Knygą galite įsigyti šiuose knygynuose: atsiimti knygyne
Įtraukti į pirkinių sąrašą
Šią prekę galite rezervuoti bet kuriame iš žemiau pateiktų „VAGA“ tinklo knygynų. Prekės rezervuojamos ne ilgesniam kaip 2 darbo dienų laikotarpiui. Už prekes galite atsiskaityti knygyne prekių atisėmimo metu. Su savimi būtina turėti rezervacijos patvirtinimo laišką (spausdintą arba mob.telefone).
*Vardas, pavardė

*Telefono nr.

*El.pašto adresas

*Kiekis
Lojalumo programos nariai privalo nurodyti tą telefono numerį, kuris registruotas lojalumo progamoje. Jei telefono numeris neatitiks lojalumo programos anketoje nurodyto numerio, nuolaida nebus taikoma.
*Pasirinkite knygyną:

Dailininkas buvo tikras savo šalies ir viso meno pasaulio patriotas. Jam rūpėjo, kaip menininkas galėtų svariai prisidėti prie kultūrinio gyvenimo, ir ankstyvuoju kūrybos laikotarpiu nemažai laiko, jėgų skyrė organizaciniam darbui. Tuo metu jo, kaip menininko, pozicija buvo įvykių sūkuryje besisukančio aktyvaus piliečio, suinteresuoto dalyvio, o jo kūryba – reportažinė, tačiau deko­ratyvios ir popartinės stilistikos. Atvirumas nesumeluotam gyvenimui ir veržlių permainų ilgesys, potraukis gaivalingai, kuriančiai jau­nystei lydėjo dailininko troškimą, kad šviesa ir skersvėjis išsklaidytų sovietmečio visuomenės slogutį ir uždarumą. Geriausi ankstyvosios kūry­bos darbai pasižymi gyvenimo politinių, socia­linių dramų ir dekoratyvios raiškos pusiausvyra.

Vėliau, taupydamas savo gyvybines pajėgas, menininkas susikaupė į stebėtojo būseną, galėjo užsiimti tik dvasine kova. Bet jis neužsivėrė savo kiaute, neleido sau užmiršti tibetiečių, indėnų, kurdų ir kitų likimo skriaudžiamųjų šioje istori­nėje atkarpoje ir sukūrė išoriškai statiškus, bet vidine galia pulsuojančius ciklus. Jo didžiaformačiai tapybos darbai vis mažėjo, aliejų keitė akrilas, pastelė, akvarelė; piešiniai, grafikos dar­beliai susitraukė iki kamerinio, galų gale minia­tiūrinio formato; miesto gyvenimo šurmulį, modernias aktualijas keitė meditatyvios gamtos studijos. Tačiau vidinė galia, susikaupimas į aš esu čia ir dabar, viską matau ir jaučiu, ir man skauda dėl to – išliko.

Švėgždos kūrybos saitai su Mikalojumi Kons­tantinu Čiurlioniu neturi analogijų Lietuvos dailėje. Paskutiniaisiais metais trumpai besilan­kančiam Lietuvoje dailininkui buvo gyvybiškai svarbu ne tik tėviškę aplankyti, bet ir pabuvoti Druskininkuose, kur piešė, tapė, fotografavo Čiurlionio pamėgtas vietas – Raigardą, Liškiavą, Švendubrę, Merkinę. Piešdamas grafitiniu pieš­tuku ant mažyčių bloknoto lapelių jis įtikino mus Švėgždos ir Čiurlionio kūrybos jungtimis.

Įvertinimas:

Blogas           Geras

Parašyti įvertinimą

*Jūsų vardas:


*Jūsų apžvalga: Komentavimo taisyklės ir atsakomybė
*Patvirtinimo kodas:
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.
Pirkę šią knygą, pirko ir šias prekes