online konsultacija
Darbo dienomis 9:00 - 18:00


x
PRENUMERUOKITE MŪSŲ NAUJIENLAIŠKĮ
x
Šioje svetainėje naudojame slapukus, jie padeda pagerinti Jūsų naršymo kokybę. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos. Sutinku
30
Dešimt dzeno minučių
0 įvertinimai

Dešimt dzeno minučių

Owen O Kane
Leidykla: Jotema
Leidimo metai: 2020
Viršelis: Kietas
Puslapių: 228
ISBN: 978995513862
Internetu: 7.52 €
Knygyne: 10.75 €
Vnt.
atsiimti knygyne
Įtraukti į pirkinių sąrašą
Šią prekę galite rezervuoti bet kuriame iš žemiau pateiktų „VAGA“ tinklo knygynų. Prekės rezervuojamos ne ilgesniam kaip 2 darbo dienų laikotarpiui. Už prekes galite atsiskaityti knygyne prekių atisėmimo metu. Su savimi būtina turėti rezervacijos patvirtinimo laišką (spausdintą arba mob.telefone).
*Vardas, pavardė

*Telefono nr.

*El.pašto adresas

*Kiekis
Lojalumo programos nariai privalo nurodyti tą telefono numerį, kuris registruotas lojalumo progamoje. Jei telefono numeris neatitiks lojalumo programos anketoje nurodyto numerio, nuolaida nebus taikoma.
*Pasirinkite knygyną:

Oweno O'Kane'o „Dešimt dzeno minučių" moko gyvenimo principų, kurie pagrįsti jo, kaip psichoterapeuto, įgūdžiais ir ilgamete gydymo ligoninėje patirtimi.

„Dešimt dzeno minučių" yra paprastas, tačiau labai veiksmingas vadovas, bet kuriuo dienos metu padedantis nuraminti įsiaudrinusį protą ir suvaldyti šiuolaikinio gyvenimo įtampą.

Knyga kviečia į savo kasdienę dienotvarkę įtraukti trumpas pertraukėles ir jų metu pasinaudoti Oweno O'Kane'o rekomenduojamais meditacijos ir psichologijos metodais. Nesvarbu, kokia užimta ir įtempta būtų jūsų diena, „Dešimt dzeno minučių" sugrąžins gebėjimą aiškiai mąstyti, reorganizuodama jums nenaudingus mąstymo šablonus.

„Dešimt dzeno minučių" į vieną paprastą programą sujungia keturis terapinius modelius: sąmoningumą, kognityvią elgesio terapiją, psichoterapiją ir nujautrinimo akių judesiais ir pertvarkymo terapiją (NAJPT).

Jūs išmoksite:

  • greitai suvaldyti mintis;
  • sutelkti dėmesį ir išlavinti smegenų reakciją stresinėse situacijose;
  • žalingus mąstymo modelius pakeisti jums naudingais;
  • lavinti veiksmingesnius bendravimo būdus.

Įvertinimas:

Blogas           Geras

Parašyti įvertinimą

*Jūsų vardas:


*Jūsų apžvalga: Komentavimo taisyklės ir atsakomybė
Pirkę šią knygą, pirko ir šias prekes