online konsultacija
Darbo dienomis 9:00 - 18:00


x
PRENUMERUOKITE MŪSŲ NAUJIENLAIŠKĮ
x
Šioje svetainėje naudojame slapukus, jie padeda pagerinti Jūsų naršymo kokybę. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos. Sutinku
Įtakos menas.Kaip paveikti ir įtikinti
0 įvertinimai

Įtakos menas.Kaip paveikti ir įtikinti

Robert B. Cialdini
Leidykla: Alma littera
Leidimo metai: 2017
Viršelis:
Puslapių: 424
ISBN: 978609013068
Internetu: 13.81 €
Knygyne: 16.25 €
Internetu šios prekės įsigyti nėra galimybės. Knygą galite įsigyti šiuose knygynuose: atsiimti knygyne
Įtraukti į pirkinių sąrašą
Šią prekę galite rezervuoti bet kuriame iš žemiau pateiktų „VAGA“ tinklo knygynų. Prekės rezervuojamos ne ilgesniam kaip 2 darbo dienų laikotarpiui. Už prekes galite atsiskaityti knygyne prekių atisėmimo metu. Su savimi būtina turėti rezervacijos patvirtinimo laišką (spausdintą arba mob.telefone).
*Vardas, pavardė

*Telefono nr.

*El.pašto adresas

*Kiekis
*Nuolaidų kupono nr.
Lojalumo programos nariai privalo nurodyti tą telefono numerį, kuris registruotas lojalumo progamoje. Jei telefono numeris neatitiks lojalumo programos anketoje nurodyto numerio, nuolaida nebus taikoma.
*Pasirinkite knygyną:

KNYGA, MOKANTI ATSISPIRTI POVEIKIUI, IR AIŠKINANTI, KAS NULEMIA MŪSŲ SPRENDIMUS. Efektyvi komunikacija yra ta sritis, kuri nulemia sėkmę daugelyje verslo sričių. Jeigu norime įvaldyti šią sritį, itin svarbu suprasti, kokie įtakos faktoriai žmonių sąmonei yra lemtingi ir kaip juos tinkamai išnaudoti. Pasaulinio bestselerio Įtakos galia autorius, socialinės psichologijos meistras Robert B. Cialdini teigia, kad norint įtikinti svarbu ne tai, kas sakoma, bet tai, kokiame kontekste ir kokiomis aplinkybėmis žinia yra perduodama. Išmaniai ir nepretenzingai susiedamas mokslinius tyrimus su daugybe realaus gyvenimo pavyzdžių, autorius parašė solidžią knygą, kuri verta vietos ne jūsų lentynoje, o jūsų galvoje. Ar žinote, · kad žmogaus mąstymą galima pakeisti tik iš anksto pakeitus jo minčių eigą? · kad kūrybingas dėmesio nukreipimas gali tinkamai paveikti auditoriją? · kad efektyvios propagandos priemonės naudojamos ne tik reklamoje, bet ir karo metu? · kaip padidinti žinutės efektyvumą, prieš išsiunčiant ją? ŠI KNYGA – TAI UNIKALUS VADOVAS APIE MŪSŲ ELGESĮ, ĮPROČIUS IR BŪDUS ŠĮ ELGESĮ PROGNOZUOTI. SUŽINOSITE, NE TIK, KĄ SAKYTI, NORĖDAMI PADARYTI ĮTAKĄ, BET IR KADA TAI PASAKYTI. JŪSŲ RANKOSE – VISI SLAPTI ĮTAKOS GINKLAI. TAD PIRMYN!

Įvertinimas:

Blogas           Geras

Parašyti įvertinimą

*Jūsų vardas:


*Jūsų apžvalga: Komentavimo taisyklės ir atsakomybė
*Patvirtinimo kodas:
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.
Pirkę šią knygą, pirko ir šias prekes