online konsultacija
Darbo dienomis 9:00 - 18:00


x
PRENUMERUOKITE MŪSŲ NAUJIENLAIŠKĮ
x
Šioje svetainėje naudojame slapukus, jie padeda pagerinti Jūsų naršymo kokybę. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos. Sutinku
Kultūrinių patirčių vadyba: idėjos, tyrimai, galimybės
0 įvertinimai

Kultūrinių patirčių vadyba: idėjos, tyrimai, galimybės

Vaida Ščiglienė
Leidykla: VDA leidykla
Leidimo metai: 2012
Viršelis:
Puslapių: 156
ISBN: 978609447034
Internetu: 5.36 €
Knygyne: 6.31 €
Internetu šios prekės įsigyti nėra galimybės. Knygą galite įsigyti šiuose knygynuose: atsiimti knygyne
Įtraukti į pirkinių sąrašą
Šią prekę galite rezervuoti bet kuriame iš žemiau pateiktų „VAGA“ tinklo knygynų. Prekės rezervuojamos ne ilgesniam kaip 2 darbo dienų laikotarpiui. Už prekes galite atsiskaityti knygyne prekių atisėmimo metu. Su savimi būtina turėti rezervacijos patvirtinimo laišką (spausdintą arba mob.telefone).
*Vardas, pavardė

*Telefono nr.

*El.pašto adresas

*Kiekis
*Nuolaidų kupono nr.
Lojalumo programos nariai privalo nurodyti tą telefono numerį, kuris registruotas lojalumo progamoje. Jei telefono numeris neatitiks lojalumo programos anketoje nurodyto numerio, nuolaida nebus taikoma.
*Pasirinkite knygyną:

„Kultūrinių patirčių vadyba: idėjos, tyrimai, galimybės“(t. 63) periodinėje mokslo leidinių serijoje Acta Academiae Artium Vilnensis –antrasis, išskirtinai socialiniams mokslams skirtas publikacijų rinkinys. Abu leidiniai apima Vilniaus dailės akademijos UNESCO kultūros vadybos ir kultūros politikos katedros mokslininkų, bendradarbiaujančių dėstytojų ir pradedančiųjų tyrėjų, analizuojančių kultūros vadybos aktualijas, bendrus darbus.
 
 Formuluote kultūrinių patirčių vadybasiekiama atsiriboti nuo griežtų mokslo krypčių ir šakų klasifikacijos rėmų (grynosios vadybos), skatinant ir atskleidžiant tyrimų tarpdalykiškumą, akcentuojant kultūros vadybos savitumą, originalumą ir kultūros, inspiruojančios skirtingus, daugiaplanius potyrius, lauką. Tekstų autoriai (profesionalai dviejų lygmenų: akademinio ir profesinio) suvokia, refleksuoja sau artimą sritį, dalijasi idėjomis, tyrimais ir patirtimi bei atveria ne tik naujas Lietuvos kultūros vadybos teo rines įžvalgas, bet ir pateikia praktines sprendinių galimybes, galimus inovatyvius veiklos modelius.

Įvertinimas:

Blogas           Geras

Parašyti įvertinimą

*Jūsų vardas:


*Jūsų apžvalga: Komentavimo taisyklės ir atsakomybė
*Patvirtinimo kodas:
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.
Pirkę šią knygą, pirko ir šias prekes