online konsultacija
Darbo dienomis 9:00 - 18:00


x
PRENUMERUOKITE MŪSŲ NAUJIENLAIŠKĮ
x
Šioje svetainėje naudojame slapukus, jie padeda pagerinti Jūsų naršymo kokybę. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos. Sutinku
Tobulas moters kūnas
0 įvertinimai

Tobulas moters kūnas

Ilka Rae Adams
Leidykla: Lectio divina
Leidimo metai: 2019
Viršelis:
Puslapių: 335
ISBN: 978609484029
Internetu: 21.93 €
Knygyne: 25.80 €
Vnt.
atsiimti knygyne
Įtraukti į pirkinių sąrašą
Šią prekę galite rezervuoti bet kuriame iš žemiau pateiktų „VAGA“ tinklo knygynų. Prekės rezervuojamos ne ilgesniam kaip 2 darbo dienų laikotarpiui. Už prekes galite atsiskaityti knygyne prekių atisėmimo metu. Su savimi būtina turėti rezervacijos patvirtinimo laišką (spausdintą arba mob.telefone).
*Vardas, pavardė

*Telefono nr.

*El.pašto adresas

*Kiekis
Lojalumo programos nariai privalo nurodyti tą telefono numerį, kuris registruotas lojalumo progamoje. Jei telefono numeris neatitiks lojalumo programos anketoje nurodyto numerio, nuolaida nebus taikoma.
*Pasirinkite knygyną:

Knygoje „Tobulas moters kūnas“ mitybos ir sporto specialistė, asmeninė trenerė, Miss Namibija titulo laimėtoja, šokių mokytoja ir bestselerio SUPERMAISTAS (2015 m.) autorė Ilka Adams dalijasi patarimais, kaip padailinti moteriškas formas ir suformuoti svajonių figūrą. Autorė tvirtai įsitikinusi, kad neegzistuoja standartinis, vienodų išmatavimų modelis – moteris graži tada, kai ji sveika ir laiminga. O sveikas kūnas turi būti stiprus, tvirtas ir raumeningas. Knygoje Ilka pataria moterims, kaip pasiekti norimas proporcijas ir išryškinti linijas, tiksliai paaiškina, kaip tai teisingai treniruotis namuose ir sporto salėje, kad nepakenktų sveikatai.

Skaitydami knygą sužinosite:

  1. kokie yra skirtingi moterų kūno tipai ir kas būdinga kiekvienam,
  2. koks turėtų būti skirtingų kūno tipų moterų idealus svoris, kūno riebalų kiekis ir matmenys,
  3. kaip derinti treniruotes su menstruacijų ciklu,
  4. kokią treniruočių programą turėtumėte pasirinkti, norėdamos:
  • paryškinti raumenis reikiamose vietose
  • sumažinti kūno riebalų kiekį
  • palaikyti gerą fizinę būklę
  • sustiprinti sveikatą
  • patobulinti figūrą

Be to, knygoje rasite:

  • naudingų žinių apie treniruočių programas ir jų individualų pasirinkimą;
  • daugiau nei 130 skirtingų pratimų aprašymų su nuotraukomis, kaip formuoti ir tobulinti sėdmenis, šlaunis, pilvą, pečius, krūtinę, rankas, blauzdas;

motyvuojančių gyvenimo istorijų su nuotraukomis, kuriomis dalijasi sporto salių nevengiančios moterys.

Įvertinimas:

Blogas           Geras

Parašyti įvertinimą

*Jūsų vardas:


*Jūsų apžvalga: Komentavimo taisyklės ir atsakomybė
*Patvirtinimo kodas:
Pirkę šią knygą, pirko ir šias prekes