online konsultacija
Darbo dienomis 9:00 - 18:00


Lengva kasdienybė: viskas suskaičiuota
0 įvertinimai

Lengva kasdienybė: viskas suskaičiuota

Beata Nicholson
Leidykla: Beatos virtuvė
Leidimo metai: 2017
Viršelis:
Puslapių: 160
ISBN: 9786098157079
Internetu: 9.78 €
Knygyne: 11.50 €
Vnt.
Įtraukti į pirkinių sąrašą Rezervuoti knygyne
Šią prekę galite rezervuoti bet kuriame iš žemiau pateiktų „VAGA“ tinklo knygynų. Prekės rezervuojamos ne ilgesniam kaip 2 darbo dienų laikotarpiui. Už prekes galite atsiskaityti knygyne prekių atisėmimo metu. Su savimi būtina turėti rezervacijos patvirtinimo laišką (spausdintą arba mob.telefone).
*Vardas, pavardė

*Telefono nr.

*El.pašto adresas

*Kiekis
*Nuolaidų kupono nr.
Lojalumo programos nariai privalo nurodyti tą telefono numerį, kuris registruotas lojalumo progamoje. Jei telefono numeris neatitiks lojalumo programos anketoje nurodyto numerio, nuolaida nebus taikoma.
*Pasirinkite knygyną:

Tai septintoji vienos populiariausių kulinarinių knygų autorės Beatos Nicholson knyga. Ji skirta visiems norintiesiems kasdienį valgiaraštį papildyti mažai kaloringais, tačiau gardžiais, greitai paruošiamais ir maistingais patiekalais. Receptai surinkti kaip tikslus dviejų savaičių mitybos planas, kuriame pusryčiai, pietūs, vakarienės, užkandžiai ir desertai neviršija 1400 kcal per dieną. Autorė kruopščiai parinkusi valgių kombinacijas, kad kasdien mitybos pagalba dailinant kūno formas nepritrūktų nei energijos, nei sotumo, nei pasitenkinimo maistu. Anot autorės, ši knyga yra vieno jos nuotykio rezultatas. 2016 metų rudenį tris mėnesius Beata studijavo Londono kulinarijos mokykloje „Leiths“, kur mokėsi sveikos mitybos. Baigiamasis darbas buvo mitybos planas pasirinktam žmogui. Toli ieškoti neteko, Beata pasirinko savo seserį Odetą. Ji mėgsta išbandyti naujienas ir kaip tik norėjo atsisveikinti su vienu kitu kilogramu, tad mitybos planas buvo sudarytas mažesnės dienos energinės vertės – iki 1400 kcal. Jame daug baltymų ir lėtai virškinamų angliavandenių, gausu daržovių. Autore taip patiko kurti mitybos planą, o seseriai – juo vadovautis, kad šovė mintis šį planą paversti knyga. Valgykite ir džiaukitės gyvenimu. Jei dvi savaites laikysitės šio plano, pažadame, kad: • mėgausitės skaniu, sočiu ir įvairiu maistu • jausitės lengvi ir energingi • atsikratysite mažiausiai vieno kilogramo svorio, o jei būsite stropūs, gal ir daugiau • savo valgiaraštį išplėsite organizmui vertingais valgiais • nesijausite alkani

Įvertinimas:

Blogas           Geras

Parašyti įvertinimą

*Jūsų vardas:


*Jūsų apžvalga: Komentavimo taisyklės ir atsakomybė
*Patvirtinimo kodas:
Pirkę šią knygą, pirko ir šias prekes