online konsultacija
Darbo dienomis 9:00 - 18:00


x
PRENUMERUOKITE MŪSŲ NAUJIENLAIŠKĮ
x
Šioje svetainėje naudojame slapukus, jie padeda pagerinti Jūsų naršymo kokybę. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos. Sutinku
Socialinis verslas: sistematika ir mechanizmai
0 įvertinimai

Socialinis verslas: sistematika ir mechanizmai

Borisas Melnikas, Artūras Jakubavičius, Edgaras Leichteris, Giedrė Stumbrytė
Leidykla: VGTU leidykla Technika
Leidimo metai: 2017
Viršelis:
Puslapių: 272
ISBN: 978609476082
Internetu: 28.03 €
Knygyne: 29.50 €
Internetu šios prekės įsigyti nėra galimybės. Knygą galite įsigyti šiuose knygynuose: atsiimti knygyne
Įtraukti į pirkinių sąrašą
Šią prekę galite rezervuoti bet kuriame iš žemiau pateiktų „VAGA“ tinklo knygynų. Prekės rezervuojamos ne ilgesniam kaip 2 darbo dienų laikotarpiui. Už prekes galite atsiskaityti knygyne prekių atisėmimo metu. Su savimi būtina turėti rezervacijos patvirtinimo laišką (spausdintą arba mob.telefone).
*Vardas, pavardė

*Telefono nr.

*El.pašto adresas

*Kiekis
*Nuolaidų kupono nr.
Lojalumo programos nariai privalo nurodyti tą telefono numerį, kuris registruotas lojalumo progamoje. Jei telefono numeris neatitiks lojalumo programos anketoje nurodyto numerio, nuolaida nebus taikoma.
*Pasirinkite knygyną:

Monografijoje apibendrinta autorių ilgamečių tyrimų medžiaga, skirta socialiai orientuotai ir kon­kurencingai ekonomikai kurti bei socialinio verslo plėtrai ir jai efektyvinti. Aptariami socialinio verslo darnos siekiai bei globalizacijos ir žiniomis grindžiamos visuomenės kūrimo iššūkiai, Eu­ropos Sąjungos valstybių narių patirtis plėtojant socialinį verslą, socialinio verslo būklė ir galimos plėtros kryptys, teisinės aplinkos poveikis socialinio verslo plėtrai bei ekonominės aplinkos poveikis socialinio verslo plėtrai Lietuvoje, detaliai apibūdinama socialinio verslo sistematika ir atskleidžia­mos jos kompleksiškumo apraiškos, išdėstytas naujas požiūris į socialinio verslo plėtros prielaidas, taip pat pateikiama naujų teorinių bei praktinių sprendimų, skirtų socialiniam verslui plėtoti kon­kurencingos ekonomikos sistemoje. Monografijoje pateikti ir apibendrinti tyrimų rezultatai laikytini svarbiais aktyvinant socialiai orientuotos ir konkurencingos ekonomikos kūrimą bei skatinant socialinio verslo plėtrą tiek Lietu­voje, tiek kitose Europos Sąjungos šalyse. Monografijos medžiaga gali būti panaudota tiek valstybinio valdymo funkcijas vykdančiose ins­titucijose, tiek verslo organizacijose, ypač – tobulinant socialinės ir konkurencingos ekonomikos kūrimo bei aktyvinimo socialinio verslo plėtros politiką. Monografijos medžiagą pravartu naudoti universitetuose bei kitose aukštosiose mokyklose vykdomoms studijoms, visų pirma – ekonomi­nio, vadybinio profilio studijų programose. Monografijos medžiaga taip pat skiriama supažindinti vadybos ir administravimo, verslo, viešųjų paslaugų sektoriuose dirbančius specialistus su naujais teoriniais požiūriais į socialinio verslo kūrimą ir aktyvinimą, taip pat su pažangia praktine patirtimi plėtojant ir modernizuojant socialinio verslo plėtrai skirtas priemones ir sistemas.

Įvertinimas:

Blogas           Geras

Parašyti įvertinimą

*Jūsų vardas:


*Jūsų apžvalga: Komentavimo taisyklės ir atsakomybė
*Patvirtinimo kodas:
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.
Pirkę šią knygą, pirko ir šias prekes