online konsultacija
Darbo dienomis 9:00 - 18:00


x
PRENUMERUOKITE MŪSŲ NAUJIENLAIŠKĮ
x
Šioje svetainėje naudojame slapukus, jie padeda pagerinti Jūsų naršymo kokybę. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos. Sutinku
Mokomės etikos. Vadovėlis 5 kl.
0 įvertinimai

Mokomės etikos. Vadovėlis 5 kl.

Raisa Melnikova
Leidykla: Tyto alba
Leidimo metai: 2011
Viršelis:
Puslapių: 148
ISBN: 978998616834
Internetu: 16.09 €
Knygyne: 16.94 €
Internetu šios prekės įsigyti nėra galimybės. Knygą galite įsigyti šiuose knygynuose: atsiimti knygyne
Įtraukti į pirkinių sąrašą
Šią prekę galite rezervuoti bet kuriame iš žemiau pateiktų „VAGA“ tinklo knygynų. Prekės rezervuojamos ne ilgesniam kaip 2 darbo dienų laikotarpiui. Už prekes galite atsiskaityti knygyne prekių atisėmimo metu. Su savimi būtina turėti rezervacijos patvirtinimo laišką (spausdintą arba mob.telefone).
*Vardas, pavardė

*Telefono nr.

*El.pašto adresas

*Kiekis
Lojalumo programos nariai privalo nurodyti tą telefono numerį, kuris registruotas lojalumo progamoje. Jei telefono numeris neatitiks lojalumo programos anketoje nurodyto numerio, nuolaida nebus taikoma.
*Pasirinkite knygyną:

Naujo etikos vadovėlio 5 klasei Mokausi etikos mokymo turinys pagal ugdomosios veiklos sritis suskirstytas į 4 skyrius: Saviugda ir savisauga: Aš – Asmuo; Dialoginis bendravimas: Aš – Tu; Socialiniai santykiai: Aš – Mes; Santykis su pasauliu: Aš – Tai. Mokinių žinios, gebėjimai ir nuostatos plėtojamos keturiose esminėse veiklos srityse. Kiekviena pamoka, pagrįsta mokinių pasiekimų ugdymu, turi aiškią struktūrą: I – Norime sužinoti (mokinius motyvuojanti įžanga) II – Nagrinėjame (mąstyti skatinantis temos plėtojimas); III – Išvados ir apibendrinimai (refleksiją skatinanti pabaiga). Visos naujos pamokos pradedamos patarle ar priežodžiu. Skyrių pabaigoje pateikiami testai, užduotys, orientuotos į mokinių pasiekimus.
Vadovėlio medžiaga yra aktuali mokiniams ir sudaro galimybę ugdyti bendrąsias bei dalykines kompetencijas, ji orientuota į šio amžiaus tarpsnio mokinių gyvenimiškąją patirtį, mąstymo raidos ypatumus.

Informacija, pateikiama vadovėlyje, skatina mokinių motyvaciją, norą pažinti save, kitus, jį supantį pasaulį ir įgytas žinias, gebėjimus bei nuostatas taikyti realiame gyvenime.
Autorė siūlo šiuos mokymo(si) metodus: teksto nagrinėjimą, pokalbius, diskusijas pagal pateiktus klausimus, bendraamžių minčių komentavimą, darbą poromis ir komandomis, iliustracijų aptarimą, iliustracijų piešimą, plakatų, istorijų, eilėraščių, elgesio taisyklių kūrimą, atliktų darbų pristatymą, vaidmenų atlikimą, neužbaigtų sakinių ir minčių pratęsimą, pateiktų problemų ar probleminių situacijų sprendimą, informacijos paiešką, projektų rengimą grupėse, savo ir grupės rezultatų įvertinimą, interviu, parodėlių rengimą, patarimų ir pasiūlymų kūrimą.
Įvairaus sudėtingumo užduotys ir tekstai leidžia mokytojams diferencijuoti ir individualizuoti mokymo procesą – tai vadovėlio privalumas. Teigiamas vaizdinės vadovėlio medžiagos aspektas – sąsajos su teorine medžiaga ir užduotimis. Vadovėlio vaizdinė medžiaga papildo, paaiškina, plėtoja ir skatina interpretuoti ugdomąją pamokos veiklą.

Įvertinimas:

Blogas           Geras

Parašyti įvertinimą

*Jūsų vardas:


*Jūsų apžvalga: Komentavimo taisyklės ir atsakomybė
*Patvirtinimo kodas:
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.
Pirkę šią knygą, pirko ir šias prekes