online konsultacija
Darbo dienomis 9:00 - 18:00


x
PRENUMERUOKITE MŪSŲ NAUJIENLAIŠKĮ
x
Šioje svetainėje naudojame slapukus, jie padeda pagerinti Jūsų naršymo kokybę. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos. Sutinku
Kūrybinio rašymo dirbtuvės III-IV kl. 2 d.
0 įvertinimai

Kūrybinio rašymo dirbtuvės III-IV kl. 2 d.

Vilma Dailidėnienė, Nomeda Kasperavičienė, Daiva Jakavonytė
Leidykla: Šviesa
Leidimo metai: 2015
Viršelis:
Puslapių: 64
ISBN: 978543006419
Internetu: 3.66 €
Knygyne: 3.85 €
Vnt.
atsiimti knygyne
Įtraukti į pirkinių sąrašą
Šią prekę galite rezervuoti bet kuriame iš žemiau pateiktų „VAGA“ tinklo knygynų. Prekės rezervuojamos ne ilgesniam kaip 2 darbo dienų laikotarpiui. Už prekes galite atsiskaityti knygyne prekių atisėmimo metu. Su savimi būtina turėti rezervacijos patvirtinimo laišką (spausdintą arba mob.telefone).
*Vardas, pavardė

*Telefono nr.

*El.pašto adresas

*Kiekis
Lojalumo programos nariai privalo nurodyti tą telefono numerį, kuris registruotas lojalumo progamoje. Jei telefono numeris neatitiks lojalumo programos anketoje nurodyto numerio, nuolaida nebus taikoma.
*Pasirinkite knygyną:

Kūrybinės užduotys kviečia III-IV klasės mokinius į savarankiško mokymosi dirbtuves. Jie atliks užduotis ir kurs rišlius tekstus (pasakojimus, aprašymus ir kt.), parengtus remiantis ugdymo turinį reglamentuojančiais dokumentais – pradinio ugdymo lietuvių kalbos bendrosiomis programomis (2008 ir 2015 metų projektu), kurios apima šiuos kūrybinio rašymo gebėjimų ugdymo aspektus: pasakojimo, aprašymo, laiško, skelbimo, kvietimo kūrimas. Pasakojimai kuriami pagal: •paveikslėlių seriją, •pateiktą pradžią, •pasakojimo gaires, •pateiktą arba pačių sudarytą planą, •kvietimą, skelbimą, •vietos, įvykio aprašymą, •pateiktą dialogą. Siekiama, kad mokiniai rašytų vaizdžiai – įterptų vaizdingų žodžių ir posakių, laikytųsi pasakojimo struktūros (pradžia, įvykis, pabaiga). Jie mokomi kurti detalius daiktų ir augalų aprašymus (pagal pavyzdį, planą) ir aprašant remtis savo pojūčiais, taip pat rašant laiškus, skelbimus ir kvietimus -- atsižvelgti į šių tekstų tikslą ir adresatą, apmąstyti ir išskirti jiems būdingas struktūrines dalis (pvz., laiško – tai data, kreipinys, pasisveikinimas, atsisveikinimas, parašas; skelbimo, kvietimo – kreipinys, tikslas, vieta, laikas, apranga, kitos detalės, parašas; žinutės – kreipinys, tikslas, laikas, vieta, parašas). Mokiniai skatinami savo sukurtus tekstus vertinti kritiškai, pratintis juos taisyti ir tobulinti, siekiama, kad jie įgustų taikyti išmoktas skyrybos ir rašybos taisykles. Atverstinio užduotys apima medžiagos kaupimo, planavimo, rašymo (kūrimo), koregavimo (tobulinimo), skelbimo etapus.

Įvertinimas:

Blogas           Geras

Parašyti įvertinimą

*Jūsų vardas:


*Jūsų apžvalga: Komentavimo taisyklės ir atsakomybė
*Patvirtinimo kodas:
Pirkę šią knygą, pirko ir šias prekes