online konsultacija
Darbo dienomis 9:00 - 18:00


x
PRENUMERUOKITE MŪSŲ NAUJIENLAIŠKĮ
x
Šioje svetainėje naudojame slapukus, jie padeda pagerinti Jūsų naršymo kokybę. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos. Sutinku

Pergalės technika

Kevin Werbach, Dan Hunter
Leidykla: Vaga
Leidimo metai: 2015
Viršelis:
Puslapių: 216
ISBN: 9785415024087
Internetu: 6.24 €
Knygyne: 10.40 €
Vnt.
atsiimti knygyne
Įtraukti į pirkinių sąrašą
Šią prekę galite rezervuoti bet kuriame iš žemiau pateiktų „VAGA“ tinklo knygynų. Prekės rezervuojamos ne ilgesniam kaip 2 darbo dienų laikotarpiui. Už prekes galite atsiskaityti knygyne prekių atisėmimo metu. Su savimi būtina turėti rezervacijos patvirtinimo laišką (spausdintą arba mob.telefone).
*Vardas, pavardė

*Telefono nr.

*El.pašto adresas

*Kiekis
*Nuolaidų kupono nr.
Lojalumo programos nariai privalo nurodyti tą telefono numerį, kuris registruotas lojalumo progamoje. Jei telefono numeris neatitiks lojalumo programos anketoje nurodyto numerio, nuolaida nebus taikoma.
*Pasirinkite knygyną:

Milijonai žaidėjų visame pasaulyje žaidžia „World of Warcraft“, „FarmVille“, „Scrabble“ ir begalę kitų žaidimų, kasmet generuodami milijardus dolerių pajamų. Apgalvota ir meistriška šių žaidimų konstrukcija yra paremta dešimtmečius trukusiais motyvacijos ir psichologijos tyrimais: gerai sukurtas žaidimas paliečia pačią žmogaus psichikos šerdį, kurioje ir gimsta motyvacija.

Knygos „Pergalės technika: kaip žaidybinis mąstymas gali pakeisti jūsų organizaciją“, autoriai Kevinas Werbachas ir Danas Hunteris įtikinamai aiškina, kad ne tik žaidimų gamintojai gali gauti naudos iš žaidimų kūrimo, ir atskleidžia, kaip žaidybinis mąstymas gali motyvuoti darbuotojus, klientus ir pakeisti jūsų verslą. Žaidimų sąvoka verslo ar kitokio pobūdžio organizacijose iš pirmo žvilgsnio gali skambėti nerimtai. Tačiau tik iš pirmo žvilgsnio. Šioje knygoje aprašomas būdas, kaip integruoti atskirus žaidimų elementus į organizacijos veiklos kontekstus taip, kad darbuotojai labiau įsitrauktų, mėgautųsi savo veikla ir kylančiais iššūkiais, su azartu imtųsi juos spręsti. Šis paveikus ir įdomus įtraukimo bei motyvavimo būdas vadinimas žaidybinimu. Ar esate girdėję darbuotojus sakant: „jei tik darbas būtų kaip žaidimas“? Pritaikę šioje knygoje aprašytas žaidybinimo strategijas galite suteikti organizacijos darbuotojams daugiau motyvacijos, entuziazmo atlikti įvairias užduotis ir, svarbiausia, mėgautis ne tik pasiektais rezultatais, bet ir pačiu procesu. „Džiaugiamės, kad Lietuvoje vis dažniau galime kalbėti apie sužaidybinimo praktikas ir jas diegti, gerinant organizacijos veiklos rezultatus. Tikime, jog ši knyga padės daugiau organizacijų atrasti ir pažinti žaidybinimo teikiamas galimybes“. Mindaugas Grajauskas, OVC Consulting konsultantas ir žaidybinių produktų vadovas

Įvertinimas:

Blogas           Geras

Parašyti įvertinimą

*Jūsų vardas:


*Jūsų apžvalga: Komentavimo taisyklės ir atsakomybė
*Patvirtinimo kodas:
Pirkę šią knygą, pirko ir šias prekes