online konsultacija
Darbo dienomis 9:00 - 18:00


x
PRENUMERUOKITE MŪSŲ NAUJIENLAIŠKĮ
x
Šioje svetainėje naudojame slapukus, jie padeda pagerinti Jūsų naršymo kokybę. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje, Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos. Sutinku
Tyrėjo už. VI kl.
0 įvertinimai

Tyrėjo už. VI kl.

Romas Darafėjus
Leidykla: Šviesa
Leidimo metai: 2015
Viršelis:
Puslapių: 96
ISBN: 978543006438
Internetu: 2.99 €
Knygyne: 3.15 €
Vnt.
atsiimti knygyne
Įtraukti į pirkinių sąrašą
Šią prekę galite rezervuoti bet kuriame iš žemiau pateiktų „VAGA“ tinklo knygynų. Prekės rezervuojamos ne ilgesniam kaip 2 darbo dienų laikotarpiui. Už prekes galite atsiskaityti knygyne prekių atisėmimo metu. Su savimi būtina turėti rezervacijos patvirtinimo laišką (spausdintą arba mob.telefone).
*Vardas, pavardė

*Telefono nr.

*El.pašto adresas

*Kiekis
Lojalumo programos nariai privalo nurodyti tą telefono numerį, kuris registruotas lojalumo progamoje. Jei telefono numeris neatitiks lojalumo programos anketoje nurodyto numerio, nuolaida nebus taikoma.
*Pasirinkite knygyną:

Tyrėjo užrašai“ papildo ir praplečia jau esamus gamtos mokslų vadovėlių komplektus VI klasei, todėl tinka dirbant su bet kuriuo VI klasės gamtos mokslų vadovėliu. Jie skirti probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai. Dabartiniame pasaulyje jau nebepakanka tik išmokti ir žinoti. Faktai ir žinios yra būtini, bet ne mažiau svarbu suvokti, KODĖL tai vyksta, KAIP tai būtų galima pritaikyti, KOKIOS to priežastys, KAIP tai gali paveikti mūsų gyvenimą. Svarbiausia – dirbti ir mąstyti kaip tikriems mokslininkams. Pagrindiniai TYRĖJO UŽRAŠŲ rengimo principai: ? remiasi ne medžiagos įsiminimu, bet analize; ? sezoniškumo principas (užduotys parinktos taip, kad jas atliekant būtų galima naudotis tuo metų laiku turimais ištekliais, pavyzdžiui, nukritę medžių lapai gali būti tyrinėjami rudenį, ledas – žiemą, o pražįstantys augalai – pavasarį); ? patys mokiniai turi mąstyti, ieškoti atsakymų į probleminius klausimus, spręsti uždavinius, atlikti užduotis; ? susieta su realia mokinio aplinka, aktualijomis; ? didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos; ? puikiai tinka skyriui apibendrinti. Kaip ir visuose naujos kartos UŽRAŠUOSE, išlaikomas toks pats temos dėstymo principas. Ar žinote? Kiekvienos temos pradžioje pateikiamas žiupsnelis įdomių faktų mokiniams sudominti. Padiskutuokime. Diskutuodami mokiniai turi galimybę susipažinti su įvairiais požiūriais ir juos palyginti. Atlikime užduotis. Atlikdami užduotis, mokiniai pasitikrins, kaip suvokė temos medžiagą, ar geba įgytas žinias taikyti praktiškai. Atlikime tyrimą. Tyrimai padeda suprasti, kas, kaip ir kodėl vyksta. Juos mokiniai atliks remdamiesi šešiais svarbiausiais mokslininko žingsniai. Spręskime problemas. Atlikdami šias užduotis, mokiniai nagrinės tikras gyvenimiškas situacijas. Mokysis įžvelgti problemas ir ieškoti sprendimo būdų, atrasti sąsajas tarp įvairių dalykų. Įsivertinkime. Atlikę užduotis mokiniai įsivertins, kai jiems sekėsi. Kas buvo sunkiausia? Kas lengviausia? Gal kitą kartą kažką reikės daryti kitaip? Atsakymai į tokius klausimus leis stebėti savo pažangą ir parodys, ką reikia tobulinti. TYRĖJO UŽRAŠAI aprėpia visas gamtamokslines kompetencijas!

Įvertinimas:

Blogas           Geras

Parašyti įvertinimą

*Jūsų vardas:


*Jūsų apžvalga: Komentavimo taisyklės ir atsakomybė
*Patvirtinimo kodas:
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.
Pirkę šią knygą, pirko ir šias prekes